חנות אופניים מקצועית ומומלצת - איפה לקנות אופניים?

איך לבחור מנשא אופניים? מנשאי אופניים מומלצים

אנשים הרוכבים על אופניים מבינים עד מהרה שבשביל להגיע אל תחילת המסלול יש להצטייד במנשא אופניים לרכב. מדובר באמצעי המאפשר לקחת את האופניים בצורה בטיחותית וללא פגיעה ברכב לכל נקודה שהיא, וקיימים דגמים רבים ומגוונים של מוצרים. שני הסוגים השכיחים ביותר הינם מנשא אופניים אחורי שמתחבר אל תא המטען של הרכב, וכן מנשא אופניים לגג המכונית, ולצד זאת קיימים גם מנשאים לוו גרירה – אם כי כמובן שלא לכל המכוניות יש וו כזה והוא גם לא מתאים לכל המצבים. בשורות הבאות יובא הסבר לגבי בחירת מנשא אופניים מומלץ.

 

איזה סוג של מנשא מתאים לי?

הבחירה בסוג מנשא האופניים המתאים מורכבת ממספר שיקולים עיקריים, ואם אינכם בטוחים מהו סוג המנשא המתאים לכם תמיד תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי של חברתנו. קודם כל, יש להבין מהו מספר זוגות האופניים שאתם מתכוונים לשאת – זוג אחד, שניים או אולי שלושה עבור המשפחה או חברים? כמו כן, יש להביא בחשבון את דגם הרכב שיש לכם ואת גודל וסוג השלדה שלו, ולקחת בחשבון כי לצורך נשיאת אופניים על הגג חייבים להתקין גגון, לעומת התקנה של מנשא אחורי שבה רק נעזרים ברצועות ולפיכך ההתקנה והפירוק קלים יותר וגם המחיר לרוב זול יותר. בנוסף, יש לבחון מהו גודל האופניים שאתם מעוניינים לשאת, מהו משקל האופניים (אופני מבוגרים, ילדים?) וכמובן גם להתחשב בסוגיות תקציב שכן טווח המחירים נרחב.

 

בחירה של מנשא אופניים אחורי

מנשא אופניים אחורי מרכיבים כאמור בעזרת רצועות על תא המטען, כאשר ישנם מנשאים המתאימים לשני זוגות או לשלושה וכמובן גם ניתן לשאת עליהם זוג אחד. בבחירת המנשא האחורי יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים, וכאמור חשוב גם להגדיר תקציב שכן המחירים של מנשאים מומלצים המוצעים באתר של חברתנו נעים בין כארבע מאות ללמעלה מאלף שקלים. בכל מקרה, מלבד מספר האופניים שאתם מעוניינים לשאת והמשקל שלהם שמתאים ליכולת הנשיאה של המנשא, יש לבחון שדרך ההתקנה אכן נוחה, פשוטה ככל האפשר ומובנת לכם, אך כמובן בטיחותית וחזקה לחלוטין – כולל אי הסתרה של לוחית הרישוי ושל התאורה האחורית. במידה ולוחית הרישוי מוסתרת, פתרון אפשרי הוא לתלות לוחית רישוי נוספת במקום גלוי. 

 

כמו כן, למרות שישנן בתחום חברות טובות מאוד שאינן בהכרח מוכרות, בכל זאת כדאי לתת עדיפות למנשאים המגיעים ממותגים מומלצים וידועים בתחום. דוגמא של מנשא אופניים אחורי מומלץ במוצע באתר שלנו הוא מנשא לשלושה זוגות של המותג Peruzzo, בעל כושר נשיאה כולל של ארבעים וחמישה קילוגרם. מדובר במנשא ששוקל רק 4.2 קילוגרם, בעלת תמיכת מסגרת בולם זעזועים המורכב במלואו ומתקפל באופן שטוח וקל לאחסון, כאשר כל הרצועות שלו נבדקו במשקל של מאתיים חמישים קילו כל אחת. עוד דוגמא היא מנשא לשלושה זוגות מדגם Saris Bones EX 3-Bike RackSaris, בעל יכולת נשיאה של עד ארבעים ושבעה קילוגרם, וזוג אופניים אחד במשקל מרבי של עד 15.8 ק"ג. למעשה זהו דגם המשדרג את המנשא הפופולארי ביותר בתחום, מותאם לרכבים אם ספויילר אחורי.

 

כאמור, ניתן לבחור גם מנשא אופניים לגג המצריך גגון והנפה של האופניים בכל פעם אל ומהגג, וכן מנשא אופניים לוו גרירה המצריך כמובן התקנה של וו בעלות חד פעמית של אלפי שקלים בודדים. לפרטים נוספים בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות של חברתנו, ולהזמנת מנשא אופניים מומלץ ישירות דרך האתר לחצו כאן.

כתיבת תגובה