חברות אופניים מומלצות - סקירה של מותגי האופניים המובילים בעולם

חברות אופניים מומלצות – סקירה של מותגי האופניים המובילים בעולם

אין ספק שבקניית אופניים חדשים ישנה חשיבות גדולה לסקירת חברות אופניים מובילות ומוכרות. אכן, כמו בתחומים רבים אחרים חברות אופניים מומלצות, מוכרות וותיקות נותנות הרגשה נוחה ובטוחה יותר לגבי הקנייה, ובדרך כלל ישנה הצדקה לכך בשטח. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים את האופניים הטובים בעולם חשוב שתבינו שחברות אופניים מובילות רבות טוענות לכתר בתחומים השונים, וכך גם רוכבים אחרים שתשאלו יתנו תשובות אחרות. אז מבלי להיכנס לשאלה לגבי אופניים הכי טובים בעולם, כדאי להכיר כמה חברות מובילות בעולם דרך הסקירה הבאה.

 

Polygon Bikes

Polygon Bikes היא חברת אופניים מומלצת ואחד השמות הידועים בעולם ועוסקת כבר כמעט שלושה עשורים בתכנון, הנדסה ובנייה של אופניים ברמה עולמית, למלאכה שותפים בין היתר מעצבים תעשייתיים, מהנדסים ורוכבים מקצועיים שמגיעים משלוש יבשות, ובכל שנה יוצאת החברה עם שיפורים ושדרוגים לדגמים קיימים, וניכרת במוצריה האהבה לעיצוב אותנטי, רענן ורלוונטי לרוח הזמן. בין היתר פוליגון מייצרת אופני כביש, אופני שטח, BMX ועוד – והכל בקשת רחבה של דגמים לסגנונות שונים.

 

יש לציין כי מדובר באחד ממותגי האופניים העולמיים היחידים שמחזיק מתקני ייצור, מה שמקנה שליטה בכל ההיבטים של תהליך הייצור, לרבות ריתוך ידני של המסגרות ומתקני הרכבה וצביעה מהמובילים בתעשייה. הלכה למעשה, פוליגון מייצרת קרוב למיליון אופניים בשנה, ועקב הייצור המאסיבי ביכולתה גם לייעל תהליכים ולכן להציע מחירים תחרותיים על מגוון רחב של אופניים באיכות גבוהה ביותר.

 

בין היתר, על מוצרי הדגל של החברה נמנות הסדרות XQUARONE, Collosus DH ו-Collosus N & T. XQUARONE, שזכתה בפרס חדשנות השנה של מגזין Pinkbike. בנוסף, על חלק מהסדרות של רוכבים הרוכבים החופשיים המפורסמים בעולם, והיא גם מפתחת אופניים למרוצי האנדורו. ערכיה של החברה כוללים התחייבות ומסירות לייצור אופניים מעוררי דמיון, בכל סגנונות הרכיבה ולכל מטרה, תוך שילוב של טכנולוגיות גבוהות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

Marin Bikes

עוד מותג מוערך מאוד הינו Marin Bikes, יצרנית אופניים שהקומה בשנת 1986 ופועלת ממחוז מרין בקליפורניה, ארה"ב. החברה אמנם ידועה בתור חברת אופני הרים מומלצת ודגמים רבים שלה ניתן למצוא באתר שלנו, אך היא מייצרת גם סוגים נוספים – ובדרך כלל שמות הדגמים קשורים באופן זה או אחר לאתרים באזור מחוז מרין בקליפורניה. בין היתר החברה מייצרת אופני הרים (מתלים מלאים וזנב קשיח), כביש, רחוב/עירוני, אופני נוחות ועיצובים ספציפיים לנשים וילדים, שמתבטאים לרוב בסוגר האמצע-גבוה של כל שוק בהתאמה. כמוכן, מאז סוף שנות ה-90 מרין מייצרת אופני הרים עם השעיה מלאה. ובעבודה עם ג'ון ווייט, מהנדס בריטי שעבד עם מכוניות מרוץ פורמולה 1 בנטון בעיצוב תיבת הילוכים, פיתחה מתלה אחורי בעל ציר אחד. 

 

את החברה הקים בשנת 1986 בוב באקלי שהעסיק את ג'ו מארי שנחשב לשם דבר במחוז מרין כדי לעצב את המוצר הראשון – אופני הרים שעלו כמאתיים דולר מדגם Madrone Trail. לאורך כעשור המשיכה החברה להתפתח ולשגשג ובשנת 1996 הייתה הראשונה שזכתה באליפות XC הלאומית עבור אופני מתלים מלאים. החברה עברה גלגלוגים כאשר המייסד בוב באקלי עזב וחזר כעבור שלוש שנים לתפקיד, והשיק את אופני Quad Link הראשונים. לפני כעשר שנים מכר באקלי את החברה לקבוצת אחזקות פרטים באירופה, אך הניהול והייצור נשארו במחוז מרין.

 

להזמנת דגמי אופני הרים של פוליגון ומרין – לחצו כאן

 

KTM AG

זהו אחד המותגים הידועים ביותר בעולם, וכמובן מוכר לכל חובב ספורט מוטורי בדגש על אופנועים אך גם טרקטורונים, רייזורים ועוד. למעשה, המוצג האוסטרי הפועל כבר כשמונים שנה מתמחה לא רק בייצור אופנועים ורכבי ספורט, אלא גם באופני כביש ושטח מדגמים שונים.  מחלקת הפיתוח, המפעל ומטה החברה ממוקמים באוסטריה, אם כי היא מצויה בבעלות גורמים מאסיה כיום,  ומאחוריה כמעט 4 מיליון זוגות אופניים נמכרו ברחבי העולם, בין היתר אופני כביש ומרוץ, אופניים לעיר, אופניים חשמליים, אופני ילדים ואופניים מקצועיים לשטח. באופן מיוחד ידועים האופניים והאופנועים של החברה בלוגו הכתום, שנקשר בתודעה עם קפדנות מרשימה בתהליכי הייצור, וברמת העיצוב והגימור. 

 

בין היתר, על האופניים של החברה רוכבות קבוצות רכישה מהטובות ביותר באירופה בתחומי רכיבת ההרים והכביש, והדגמים החדשים מקבלים חוות דעת ותשבחות על ידי מביני דבר ובעיתונות הספורט. דוגמא נאה לכך מהוות אופני SCARP MT EXONIC 2021 שמהווים שדרוג לאחת מסדרות אופני המרתון המובילות של החברה – XC. בין היתר, לאופניים יש מזלג קדמי במהלך 120 מ"מ ומתלה במהלך 115 מ"מ מאחור, בשלדת קרבון מלאה או עם משולש אחורי מאלומיניום, מקום לשני בקבוקים גדולים, מתלה SLL ועוד.

 

להזמנת מגוון דגמי אופניים של המותגים המובילים בעולם – לחצו כאן

כתיבת תגובה