מגני ברכיים לאופניים – המדריך לבחירה נכונה

כאשר מדובר על רכיבת אופניים, אין זו שאלה של האם תתרסקו, אלא מתי. בייחוד כאשר מדובר על רוכבי אופניים שעבורם הרכיבה היא עניין יומי או שבועי. כל רוכב שכבר חווה התרסקות יודע כי השקעה בציוד מיגון איכותי יכולה לעשות את ההבדל בין המשך הרכיבה לביקור בהול בבית החולים. במדריך הבא נסביר את החשיבות של מגיני ברכיים לאופניים, כיצד להבין מהו המגן האידיאלי עבורכם ונפרט אילו מגנים תוכלו למצוא בחנות המקוונת של "אולבייקס".

 

לגוף אין חלקי חילוף

על אף ההתקדמות האדירה שביצעה האנושות מבחינה טכנולוגית ומבחינה רפואית, עדיין לא הצלחנו למצוא חלקי חילוף טובים לאברי הגוף השונים. לכן, ישנה חשיבות מכרעת בשמירה עליהם ובטח כאשר מדובר באיבר רגיש וחיוני כמו הברך שלנו. הברך היא המפרק המחבר בין השוק לירך והיא מאפשרת כיפוף וקיפול של הרגל. בזכותה אנו יכולים לקפוץ, להתכופף, ללכת, לרוץ וגם לרכב על אופניים. אך בשל מיקומה החיצוני פעמים רבות הברך היא האיבר הראשון אשר יפגוש בקרקע בעת נפילה והדבר מציב אותן בסכנת פגיעה משמעותית.

 

מגן ברכיים – הפתרון האידיאלי

על מנת לשמור על הברך, גם בזמן רכיבה על אופניים, המציאו את מגיני הברכיים. אתם בטח זוכרים את מגני הברכיים שהיינו לובשים בתור ילדים, אלו המורכבים מפלסטיק זול וקשיח, חתיכת ספוג ושתי רצועות סקוטצ'. אך כיום, מגיני ברכיים אופניים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, מחומרי גלם איכותיים ותוך תכנון והנדסת אנוש אידיאלית. התפקיד העיקרי של המגן הוא לשמור על הברך בזמן נפילה והתרסקות, אך גם נוחות הלבישה נלקחת בחשבון על מנת לאפשר רכיבה ממושכת וניתן דגש גם על היבטים עיצוביים שבעבר נזנחו.

 

איך למצוא את המגן שלכם

ישנם סוגים רבים של מגני ברכיים וסוגים שונים של רכיבות, אופיי שימוש והעדפות. בטרם תרכשו את המגן, נסו לבצע התאמה בינו לבין הצרכים שלכם. תוכלו להיעזר בפרמטרים הבאים:

  • אופי הרכיבה – מגיני ברכיים המתאים לרוכבי "דאון-היל" שונים במעט מהמגנים המתאימים לרוכבי "פרירייד" ושונים מהמגנים המומלצים לרכיבת סוף שבוע רגוע. לכן, חשוב להבין מהו סוג הרכיבה אותו אתם מבצעים לרוב ולפיו לבחור את המגן שתרכשו.
  • נוחות – נוחות הלבישה גם היא מושפעת מאופי הרכיבה והיא עשויה להשפיעה על מבנה המגן. ניתן לרכוש מגיני ברכיים רכים לאופניים ומאידך ניתן לרכוש מגיני אופניים קשיחים יותר. העיקר שנוחות הרכיבה לא תיפגע וכי תוכלו לרכב בצורה טובה למשך זמן ממושך.
  • תקציב – גם התקציב אותו תרצו להשקיע הוא פרמטר אותו יש לקחת בחשבון. נכון להיום קיימים בשוק מאות אפשרויות לרכישה של מגיני אופניים, הנעות בטווח מחירים רחב למדי. נסו לקבוע מראש את התקציב אותו תרצו להשקיע וכך תוכלו להתרכז אך ורק באופציות הרלוונטיות ביותר. בכל מקרה, אנו ממליצים שלא להתפשר על מגני ברכיים זולים ולרכוש רק מגיני ברכיים איכותיים אשר יבטיחו הגנה מיטבית.

 

אולבייקס – חנות מקוונת

בחנות שלנו תמצאו מגוון רחב של מגיני ברכיים איכותיים מבית היוצר של חברות ציוד אופניים מובילות:

  • FOX
  • Race Face
  • G-Form
  • Troy Lee Designs

בנוסף תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים, חווית קנייה אינטרנטית נוחה ומהירה וכמובן – משלוח עד לפתח ביתכם. לפרטים נוספים וקבלת שיחת ייעוץ חייגו: 053-7124465.

 

כתיבת תגובה