צמיגי האופניים הם אחד הרכיבים העיקריים והחשובים ביותר באופניים שלנו, לכן, בחירתם היא קריטית ועשויה להשפיעה באופן ישיר על איכות הרכיבה שלכם ועל מידת ההנאה שלכם ממנה. צוות המומחים של "אול-בייקס" גיבש עבורכם את כל סוגי הצמיגים הקיימים ויסייע לכם לבחור את הצמיג הטוב ביותר עבורכם.

 

המצאת הצמיג

רבים נוטים לייחס את המצאת הגלגל כהמצאה החשובה ביותר בהיסטוריה האנושית. אכן המצאת הגלגל תרמה רבות להתפתחות האנושות ועד היום עקרון הגלגל משולב ברוב המוצרים והפריטים בהם אנו עושים שימוש. אך עבור רוכבי אופניים, המצאת הצמיג הינה חשובה לא פחות. כיום ניתן למצוא צמיגי אופניים ייעודיים לכל סוגי הרכיבה השונים:

  • צמיגי שטח – צמיגי השטח מאופיינים בשטח פנים רחב יותר, גומי עבה ובליטות המגבירות את אחיזת הצמיג בקרקע ומאפשרות נסיעה יציבה יותר. צמיגי השטח מתאימים גם לרכיבה על הכביש אך אין ספק כי נסיעת השטח מביאה לידי ביטוי את כל יתרונות הצמיד ומאפשרת לו להישחק בזמן מילוי התפקיד לשמו נועד. צמיגי השטח מחולקים גם הם לקטגוריות וניתן לרכוש צמיגים ייעודיים לסוגי רכיבה שונים.
  • צמיגי כביש – לעומת צמיגי השטח, צמיגי הכביש הם צרים יותר, בעלי עובי עדין יותר וכוללים שקעים המיועדים לנסיעת כביש חלקה. צמיגי הכביש תוכננו על מנת לצמצם את החיכוך בין הכביש לצמיג ובכך הם מאפשרים לרוכב להגיע למהירויות רכיבה גבוהות למדי. צמיגי הכביש אינם מתאימים לרכיבת שטח ומומלץ שלא לרדת כלל עם צמיגי כביש לשטח על מנת שלא לגרום לשחיקה מוגברת והריסה של הצמיג.
  • צמיג טיובלס – צמיג טיובלס לאופניים הוא צמיג ללא פנימית, אופניים אשר יתהדרו בצמיג הטיובלס יזכו בעמידות רבה לקוצים וייתרו את הצורך בשימוש בפנימית המציקה והעדינה.

 

גלגלי טיובלס לאופניים – יתרונות

מאז המצאת צמיג הטיובלס עובר עולם האופניים טלטלה של ממש. ההמצאה מאפשרת נסיעה חלקה וללא הטרדה הרצינית ביותר של רוכבי אופניים – התקר. ניתן למצוא צמיגי טיובלס לרכיבת כביש ורכיבת שטח ולמגוון סוגי רכיבה ייעודיים:

  • City
  • Trail
  • Cyclocross
  • Cross-country
  • XC
  • ועוד

בנוסף ניתן למצוא טיובלס אופניים המתאימים לאופני כביש ולנסיעה קלילה ומהירה במיוחד. את הצמיגים ניתן להשיג בכל גדלי החישוק הרלוונטיים וברמות גימור ואיכות שונות.

 

החלפת צמיג טיובלס לאופניים – אופן השימוש

השימוש בצמיג המיוחד מצריך אופן טיפול מעט שונה, בזמן שגרה וגם בעת ההחלפה של הצמיג. ראשית על מנת להביא את צמיגי הטיובלס לשיא יעילותם יש לעשות שימוש בחומר ייעודי אשר נקרש במגע עם אוויר ואוטם נקבים קטנים במקרה הצורך. כאשר מגיע הזמן להחליף את הצמיג, יש לשים לב כי אינכם פוגעים באיטום הגלגל וכי אתם עושים זאת בצורה נכונה אשר תבטיח אטימה חוזרת. במקרה הצורך אנו ממליצים להיעזר בשירותיו של איש מקצוע אשר יידע לבצע את משימת ההחלפה בצורה מהירה ומקצועית.

 

היכן ניתן לרכוש צמיגי טיובלס?

בחנות האתר של "אול-בייקס" תמצאו מגוון רחב של צמיגי טיובלס בנוסף לציוד רכיבה מקצועי ואיכותי. באתר תיהנו מקטלוג מוצרים מפורט ונוח, מערכת הזמנות יעילה, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה וכמובן – משלוח מהיר עד הבית. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנו נייעץ, נכווין ונסייע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.

 

All Bikes – אופניים זה השטח שלנו

"אול-בייקס" הוא מיזם מיוחד הנועד לקדם את תרבות רכיבת האופניים בישראל בעזרת פלטפורמת אינטרנט מתקדמת ותשתית המחברת בין רוכבי אופניים לרוכבים אחרים. אנו מספקים עולם תוכן איכותי ושלל שירותים מובחרים והכל מתוך תשוקה אמיתית ואהבה לגלגלים. מוזמנים ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 053-7124465.

 

 

 

2 thoughts on “סוגי צמיגים לאופניים – טיובלס או פנימית?

  1. חנן בועזסון הגיב:

    היצגתם את צמיגי הטיובלס כצמיגים ללא אויר אבל כשבאים בתיאור לשלב ההחלפה והתקנת צמיג טיובלס חדש אתם מזהירים מפני פגיעה באטימות וכן אתם מדברים על שימוש בנוזל בצמיג שנקרש במגע עם אויר ואוטם נקבים קטנים… אבל אטימות למה דרושה כעת? ובאיזה אויר שלא מצוי כעת בצמיג הנוזל יכול כעת להיפגש ? אשמח לדעת

    1. allbikes הגיב:

      תודה רבה על תגובתך!
      צמיגי הטיובלס הם צמיגים ללא פנימית. תיקון קטן בכתבה.
      בעת הרכבת צמיג הטיובלס יש למלא נוזל נגד פנצ'רים לתוך צמיג הטיובלס ולנפח אוויר. בזמן נסיעה בעיקר בשטח, ישנם קוצים שנכנסים דרך מעטפת הצמיג ויוצרים חורים קטנים, נוזל האטימה שיוצא מהחור הקטן ושבא במגע עם האוויר אוטם את החור.
      כאשר מרכיבים צמיג טיובלס, יש לוודא שהוא מורכב היטב על דפנות החישוק, שגם הוא חייב להיות מותאם לצמיג טיובלס, ובזמן ניפוח האוויריש לוודא שאין בריחה של אוויר מהדפנות החישוק
      מקווה שעזרנו לך.

כתיבת תגובה