מנעול לאופניים מומלץ

האופניים הם נכס יקר מאוד עבור כל רוכב, מקצועי או חובבן. אף אחד רוצה לאבד את זוג האופניים שלו, אך על מנת להגן עליהם מפני מקרי גניבות, יש לנקוט בצעדים מעשיים, דוגמת רכישת מערכת נעילה מקצועית. בעזרת מנעול איכותי, גניבת האופניים תהפוך למשימה מורכבת יותר וכמעט בלתי אפשרית. במאמר הבא ניתן לקרוא על סוגי מנעולי האופניים העיקריים והנפוצים ביותר. 

סוגי מנעולי אופניים

כדי לענות על השאלה: "איזה מנעול הכי טוב לאופניים?" יש להקדים ולהכיר את סוגי המנעולים השונים. ישנם שלושה סוגי מנעולים עיקריים לאופניים:

  • מנעול פרסה לאופניים – המנעול נחשב לחזק ועמיד במיוחד. 
  • מנעול שרשרת לאופניים – מנעולי השרשרת כבדים לנשיאה יחסית למנעולים האחרים. עובי השרשרת היא זו שקובעת את רמת הבטיחות של המנעול, כאשר המנעולים העבים יותר יהיו קשים יותר לחיתוך. משמעות הדבר היא, שככל שהמנעול יהיה יותר עבה, כך יהיה יותר קשה לגנוב את האופניים. לכן, מומלץ יותר לקנות שרשרת מחוסמת, בעובי של 13 מ”מ לפחות. 
  • מנעולי מפרקים לאופניים – סוג מנעול זה שכיח ונפוץ לשימוש באירופה. אך בארץ, המנעול נפוץ פחות, בשל מחירו היקר יחסית למנעולים האחרים. היתרונות של המנעול הם גודלו הקטן יחסית של המנעול, הוא קל מאוד לנשיאה ונוח לקשירה. המפרקים עצמים, מאוד חזקים ועל ידי קשירה נכונה, יהיה ניתן לחתוך אותם רק על ידי דיסק חשמלי.

 

טיפים לרכישת מנעול לאופניים הכי טוב

כדי להנות מהגנה אופטימלית של האופניים מפני גניבות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים בשלב רכישת המנעול:

  • איכות ועמידות – חשוב ביותר לרכוש מנעול העשוי מחומרים חזקים ועמידים. כמו כן, יש לוודא כי כל חלקי המנעול עשויים מחומרים העמידים גם מפני נזקי שמש, מים וכן הלאה. זאת משום שלרוב קושרים את האופניים במקומות שאינם מקורים.
  • התייעצות עם מומחים – על מנת להתאים את סוג המנעול המתאים ביותר עבור כל סוג אופניים, יש להיות בקיאים מספיק בסוגי המנעולים וכן בסוגי האופניים השונים. לכן, כדי לבחור את המנעול המתאים ביותר, מומלץ לפנות לאיש מקצוע או לחנות אופניים אמינה, לטובת קבלת ייעוץ והכוונה להתאמה אופטימלית של המנעול לסוג האופניים.
  • מחיר – אמנם, אין לפעול רק מתוך שיקול כלכלי כאשר מדובר על בחירת מנעול לאופניים. שכן, על בטיחות והגנה מפני גניבות אין לחסוך. אך בכל זאת, ניתן לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור מנעולים זהים. בעזרת השוואת מחירים קצרה, ניתן לחסוך סכום לא קטן.
  • המלצות – ניתן לבקש המלצות ממכרים שיש ברשותם מנעול אופניים. כאשר מבקשים המלצות, מומלץ לשאול את הממליץ מה מייחד את המנעול שעליו הוא המליץ. זאת על מנת להבין האם היתרונות של המנעול הנ"ל, רלוונטיות גם לאופניים שברשותכם.

 

אולבייקסמנעול אופניים מומלץ

חברת ALL BIKES פועלת לקדם את השימוש בכלי ה-מיקרומוביליטי באמצעות הנגשת מוצרי איכות, יצירת חוויות רוכבים ופיתוח שיתופי פעולה לפרטיים ומוסדות בארץ ובעולם.

 

כחלק מהמוצרים ושרותים שלנו

  • מכירת מוצרים משלימים לפרטיים – Ecommerce
  • התקנת עמדות תיקון עבור אופניים במרחב הציבורי
  • פיתוח קהילות רוכבים מטיילות
  • שיתופי פעולה ארגוניים בארץ ובעולם

בנוסף, אצלנו תמצאו מנעולי אופניים איכותיים וחזקים במיוחד, שיגנו על האופניים שלכם מפני גניבות.

לכל שאלה מוזמנים לצור אתנו קשר:

מייל [email protected]

טלפון 053-712-44-65

וואטספ 053-712-44-65

כתיבת תגובה